Persoane interesate

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Oare ce sa cred.................

DA , OARE CE SA CRED? O intrebare pe care multi dintre noi ne-o punem ...dar stie cineva raspunsul? Cred ca nu... sau cel putin nu in totalitate , pentru ca mai nou vedem ca insasi Vaticanul recunoaste existenta altor fiinte rationale in afara de noi oameni. Si eu cred ca asta ar trebui sa ne dea de gandit . Va dati seama ca daca Vaticanul care este poate cea mai mare putere din lume , si aici sa stiti ca nu exagerez si nicidecum nu uit de SUA sau RUSIA, China etc....ele or fi mari puteri politice si  economice si  armate, dar sa ne gandim unde se indreapta gandurile fiecaruia dintre noi in momente de bucurie sau de tristete.....? La Dumnezeu.......nu? Chiar daca sunt multi oameni care nu recunosc , nu cred ca nu sau gandit de multe ori in momente de grele la Dumnezeu....iar daca puterea care conduce biserica de secole ,  care a ucis in numele lui Isus si in care crede cea mai mare parte a omenirii a recunoscut asta...........noi cei mici la ce putem sa ne gandim........?
Am 30 de ani si de prin clasa a doua mi-a intrat in minte ca nu suntem singuri in univers.........cum am ajuns la aceasta concluzie? Simplu , urmarind Telenciclopedia de la TVR , pe atunci nu prea aveai alte emisiuni.......iar pe mine ma fascinau civilizatile stravechi...........de ce? Pentru ca  toate au ceva in comun...........

3 comentarii:

  1. Am 54 de ani,dar tot asa gandesc si eu draga Efigia! Interesant si frumos blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am 53 de ani si sunt Ateu , nu cred nimic din ceea ce indruga religia ! Dumnezeu e Universul , iar in univers cu siguranta mai exista fiinte rationale . Vaticanul nu poate nega existenta Extraterestrilor prin simplul motiv ca recunosc divinitatea care a creat Universul , Planetele si Stelele !Chiar daca in Geneza se abereaza mult numitul Dumnezeu a facut prima data LUMINA si abea a treia zi SOARELE ?!? Deci Extrateresti aveau surse externe de energie ......

    RăspundețiȘtergere