Persoane interesate

joi, 25 noiembrie 2010

Centrul orasului Turda


Centru vechi al orasului Turda ,  proaspat inoit.....sincer mie nu imi place ...si azi mai era si sa imi rup piciorul  din cauza ca am calcat pe o placa desprinsa, dar nici nu stiu daca era desprinsa sau nu mai era nisip sub ea ca in momentul cand am pus piciorul pe ea sa ridicat un colt ,  iar coltul a celalalt intrat in nauntru . Poate au facut economie la nisip....Deci pe langa ca nu e ceva deosebit mai e si prost facut .



Ati observat cat de aliniate sunt felinarele .......parca le-a aruncat din avion , dar ele macar imi plac, serios sunt frumoase . Iar culoarea aceia a dalelor  prea deschisa ....nu stiu poate ca eu nu am gusturi , sau sunt obisnuita cu vechiul , prafuitul si aglomeratul centru.









Sau poate ca nu mi se pare ca ma insel si  ca intradevar culoarea aceea nu prea merge .....uitati-va cum se vede mizeria si in poze si vreau sa spun ca nu e mizerie aruncata pe jos care se matura si dispare.... ci sunt pete care nu stiu zau cand vor disparea ,poate cand se vor ascunde sub alte pete mai mari si mai proaspete.





Dar asa sunt eu  rautacioasa , nu ma bagati in seama si nu va ganditi la cat a costat minunatia aceea de lucrare , ci savurati in voie o plimbare la umbra pomilor care nu-s.... si in mireasma emanata de florile care nu-s ... dar sunt cu scces inlocuite de gurile de canal si mireasma lor....

3 comentarii:

  1. ce bine seamana cu Tg Secuiesc,si cu Tg Mures.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, tu, ce rea eşti! Doar că ... şi eu sunt rău!
    felinarele sunt aliniate după "pişatu' boului", dalele joacă pentru că s-au pus la repezeală, nisipul de dedesubt a plecat pentru că nu s-a aşteptat tasarea lui înainte de punerea dalelor, ...
    Nu-ţi face probleme: La Primăvară, se vor schimba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da suntem rai.......ei au facut tot ce au putut , si noi nu apreciem..

    RăspundețiȘtergere