Persoane interesate

duminică, 22 ianuarie 2012

Se-ntoarce Dumnezeu in Romania

Se-ntoarce Dumnezeu in Romania,
Trecand prin vama, fara pasaport!
S-alunge pe tirani si tirania,
Sa ne aduca-n tara omenia,
O marfa ce-am vandut-o la export.

Se-ntoarce Dumnezeu in Romania -
In tara Lui de care I-a fost dor
Caci L-am chemat cu totii in agonia
Acelor ore cand veni urgia,
Ingenunchiati, smeriti, sub tricolor.

Se-ntoarce-n tara Domnul, sa ne spele
Si sa ne-nvete sa traim frumos.
Noi vrem un Dumnezeu de vremuri grele
Si-apoi sa plece dincolo de stele
Ca stim noi ce sa facem aici jos.

Se-ntoarce-n tara Domnul cu Scriptura -
Ca sa ne-nvete viata de crestini;
Dar ateismul si nomenclatura
Si-au transformat subtil coloratura
Si -I impletesc din nou cununi de spini.

Cu darul de iubire si dreptate
Se-ntoarce Dumnezeul Preainalt;
Sa nu mai fie-n tara strambatate,
Nici comunism si nici securitate,
Sa nu mai moara tineri pe asfalt.

Sta Dumnezeu la poarta, Romanie-i
Dar cine Ii va spune: "bun venit!"?
La Parlament si la Presedentie
Se-aproba legi, se vrea democratie,
Dar, Numele Lui nu e pomenit.

Te cheama Creatorul azi, nu maine,
In ceasul de destin hotaritor -
Sa-ti franga-n dar a invierii paine;
Acum ori niciodata poti romane
Sa ai un Dumnezeu si-un viitor!


Un comentariu:

  1. Adrian Paunescu - MAMA TARA
    MAMĂ T;ARĂ


    Cu lacrimi ti-as scrie, batrâna mea tara,
    Un cântec facut dintr-un lut absolut,
    Copii sa-ti creasca, dusmanii sa-ti piara
    Sa fii viitor si prezent si trecut.

    La tine eu vin înainte de lupta,
    Si stau în genunchi si iertare îti cer
    Si lancea îti jur sa-mi ramâna nerupta
    Si daca-mi ceri, pentru tine sa pier.

    Ce ochi de lumia, ce ochi ai tu MAMĂ,
    Pe noi în lumina si mila ne cresti,
    Si vorbele tale curate ne cheama,
    Din toate stravechile T;ari Românesti.

    Eu MAMĂ îti zic, dar aud ca-ti spun T;ARĂ,
    Cu lacrima-ti scriu nestirbit juramânt:
    Lumina din ochii tai buni sa ma doara
    Oricât s-o-ntâmpla sa traiesc pe pîmânt.

    Si cum sa te dau pentru alta pe lume?
    Comert cum sa fac cu un deal de stramosi?
    Al tau sunt eu T;ARĂ, cu fapte si nume
    Ca-n colt de batista pe steag sa ma cosi.

    Da-mi pietre sa car, da-mi pe limba tarâna,
    În oase rîstoarna-mi fiertura de stea,
    Acopera-mi ochii si taie-mi o mâna,
    Al tau sunt de-a pururi, tu, MAMĂ a mea.

    C-a fost adevar sau vis sau reclama
    De mic am aflat un cuvânt, Dumnezeu.
    Al LUI feminin îi esti tu, T;ARĂ MAMĂ,
    Puterea suprema a tot ce-i mai bun.

    Iubire deplina si fara conditii
    Nu-ti dau daca-mi dai, ci-s al tau fiindca sunt,
    Prin mine datori îti sunt înca scitii,
    MAMĂ, tu, T;ARĂ, CUVÂNTULE SFÂNT !

    RăspundețiȘtergere