Persoane interesate

duminică, 15 ianuarie 2012

Pongo

Acum doua luni , familia mea sa inmultit cu inca un membru si anume cu micutul Pongo. Dupa pierderea minunatului Ursu , am decis ca nu mai dorim un caine mare si de rasa ci vom infia un sufletel mic si fara nici un viitor. Asa ca intr-o zii sotul meu a venit acasa cu un ghemotoc de blana mic cat-o palma care nici nu umbla si nici nu prea vedea.
A fost imediat adoptat de toata familia Alecsandra fiind aceia care a hotarat numele pe care il va purta micutul membru al familie....Pongo.
Imi pare rau ca atunci nu am facut nici o poza cu el , probabil eram inca afectata de pierderea lui Ursu dar acum am sa va arat poze cu Pongo al nostru care a crescut si acum este un catel de toata frumusetea...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu