Persoane interesate

joi, 19 ianuarie 2012

Ocupati piata !!! Ocupati Romania !!! - ,,România, salvează-te!''acum e timpul acum ai ocazia . Nu o pierde ca vei regreta...

Români din toată țara, vă așteaptă Capitala!
Ultimul ciolan, pentru bețivan!
Nu vă fie frică, duba este mică!
Voi aveți bastoane, noi murim de foame!
Jos cu mârlanul, jos Guvernul!
La palatul Cotroceni cântă cucuveaua, Elena şi cu Băsescu şi-au găsit beleaua!
Nu vă fie frică că Băsescu pică!
Jos cu Băsescu, jos cu dictatorul!
România, salvează-te!
Pleacă tu din ţară, javră ordinară!
Bă­ses­cu şi cu Boc, în curând vor face poc!!
Udrea nu uita. Suntem şi-n potriva ta!
Judecat şi spânzurat cu tot PDL-ul!
Veniţi cu noi ca în 22!
Alba-i Ţara Moţilor, nu e tagma hoţilor!
Nelu Botiş şi Olteanu ne-au fă­cut de râs Ardealu!
Nu staţi în balcoane, că muriţi de foame!
Sunt doar cateva din sutele de lozinci , care acum impanzesc intreaga tara. Fiecare persoana care a iesit in strada are mesajul sau personal de transmis intregii clase politice.
Un om = 100 de nemultumirii  .
Am stat si am privit chipurile inrosite de frig , din piete si stiti ce am vazut ?
Am vazut speranta am vazut ca in sfarsit in acei oameni sa trezit constiinta comunitatii. Acei oameni care sunt in strada au incetat sa se mai gandeasca doar la ei ca individ si au inceput sa gandeasca ca o comunitate ca o persoana care face parte dintr-un tot , dintr-un intreg. 
Se pare ca in zilele acestea tot mai multi oameni incep sa realizeze ca un individ nu poate schimba nimic dar o comunitate un popor poate sa isi faca dreptate.
Atentie clasa politica poporul sa trezit si chiar daca vi se pare ca sunt putini in piete sa stiti ca sunt multi care vibreaza cu ei . Si stiti ce ii retine ? Pe unii poate lasitate , pe cei mai multi frigul si poate faptul ca trebuie sa stea acasa sa isi ingrijeasca copiii care sunt mici si pe care nu pot sa ii scoata in frig , pe altii poate ca bolile pe care le-a dobandit din cauza traiului bun de care avem parte si boli pe care nu le pot trata din cauza sistemului atat de blamat zilele acestea.
E frig , sa stai atatea ore cu stomacul gol , sa sti ca mergi acasa si nu ai caldura , pentru ca nu ai cu ce sa o platesti , frigiderul e gol ....si culmea spunea cineva ca nici toalete ecologice nu sunt in zona protestelor. 
Va dati seama domnilor din clasa politica ca acei oameni pe care ii numiti cocalari , viermii , ciumpalaci sunt niste adevarati eroii pentru  ceilalti care din diverse motive nu sunt acolo dar rezoneaza in totalitate cu cei din piata . Dar ganditi-va ca poate se va aprinde o scanteie , poate  ca o sa lase totul deoparte cand o sa vada bataia de joc pe care ati pus-o la cale in data de 23 ianuarie si poate ca o sa  iasa cu totii ...
Nu pot decat sa spun si eu ,,România, salvează-te!''acum e timpul acum ai ocazia .
Nu o pierde ca vei regreta...


Un comentariu:

  1. Bravo !!! Iar mai jos o poezie frumoasa: Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară ?
    Am fost plecat vreo 9 ani pe-afară;
    Azi am venit şi-o caut cu ardoare,
    Dar n-o găsesc şi-n suflet rău mă doare.

    O caut peste tot, am fost şi-n sate,
    Ogoare plâng în buruieni lăsate,
    Înspre păduri, potecile uitate
    M-au rătăcit într-un pustiu de cioate.

    Acasă poarta nu e zăvorâtă,
    Căci mama tot mai iese şi se uită;
    Atâta dor i-a mai rămas pe lume,
    Feciorii să-i mai strige iar pe nume.

    Moşneagul iese-n cale şi-o întreabă:
    "Vine? La anul, cred! Acu-i la treabă,
    La noi în ţară-i multă sărăcie.
    Ştiu ei - că de-or veni, la ce să vie?!"

    Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară
    Cântată de poeţi odinioară,
    Cu ochi de cer şi plină de verdeaţă?
    Am fost şi-am căutat-o şi la piaţă.

    Acolo nu era, de bună seamă,
    Că prea o înjurau români de mamă;
    Harbuzul, pătrunjelul, biata prună,
    Erau culese parcă de pe Lună!

    Chiar, voi nu aţi văzut pe jos o ţară,
    Călcată în picioare şi murdară?
    Ce-aveţi cu ea? Nimica nu vă cere,
    Eu o declar singura mea avere!
    ♥♥♥
    PENTRU ROMANI DE PRETUTINDENI

    RăspundețiȘtergere