Persoane interesate

duminică, 20 februarie 2011

Expoziţia „Lumea dinozaurilor“ - ,,Frigiderul cu dinozauri''

Dupa mai multe amanari au ajuns in sfarsit si la Cluj exponatele dinozaurilor . Cum era firesc am hotarat si noi sa ne ducem micuta sa ii vada ca cine sti cand mai vin si nu am vrut sa pierdem ocazia . Problema a fost ca ne-am ales una din cele mai friguroase zile , si nestiind ca la expozitie nu exista nici o sursa de incalzire , sau sa nu mint exista intr-o incapere ceva ...ce schimba cu un grad sau doua temperatura , am inghetat la propiu privind exponatele si am mai si platit o gramada de bani pe bilet.
A fost atat de frig incat acumulatori aparatului foto trebuiau incalziti ca sa reusim sa facem cateva poze ,ca  sa ne ramana ceva din aceasta vizita . Dar macar Alecsandra a vazut cum aratau si cat erau de mari dinozauri.....A fost extrem de incantata desi a numit expozitia ,,Frigiderul cu dinozauri'' cu toate ca era mai corect ,, Congelatorul cu Dinozauri''.





























Un comentariu:

  1. Multumim de poze![ca poate nu ajungem pe acolo} Laudabila realizare. ghizela

    RăspundețiȘtergere