Persoane interesate

joi, 24 februarie 2011

Citate si mesaje de dragoste

  • Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:tu sau viata?Eu voi spune ca viata,iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!
  • Cand vine noaptea,uita-te pe cer.Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta.Ai incredere,se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine! 
  • Acum cand te iubesc,te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc.Te rog iubeste-ma si tu!
  • O pereche de indragostiti traverseaza parcul, tinandu-se de mana, mai tarziu vor trece din nou pe aici, dar vor avea o alta expresie in ochi si un alt inteles in stransoarea mainilor lor, acum puritatea zorilor este in ei. – Jerome K. Jerome
  • Dragostea nu pune multe intrebari deoarece, daca incepem sa ne gandim, incepe sa ne fie frica, e o frica inexplicabila, nu poate fi exprimata prin cvinte, de aceea nu intrebi, ci faci. – Paulo Coelho
  • In toate povestile de dragoste exista intotdeauna ceva care ne apropie de eternitate si de esenta vietii, pentru ca povestile de dragoste contin toate tainele lumii. – Paulo Coelho
  • Te iubesc mult, cum n-am mai iubit niciodata, si tocmai de aceea plec, pentru ca, daca as ramane, visul s-ar transforma in realitate, in dorinta de a poseda, de a dori ca viata lui sa fie a mea. In fine, toate lucrurile care transforma dragostea in sclavie. E bine sa avem grija de ceea ce luam cu noi din viata. – Paulo Coelho

Un comentariu:

  1. Atunci cand eram in liceu sau facultate exista acea fata pe care toti o placeau, dar nimeni nu indraznea sa se aproprie de ea. Daca pentru unii a cuceri o fata este o "misiune imposibila", pentru altii totul pare foarte natural si usor. Cautam persoane versate care sa ne zica secretele cuceririi unei fete. Te invit sa accepti provocarea si sa participi la concursul de pe pagina urmatoare:
    http://roxandrei.ro/concursuri-active/se-cauta-doctor-in-amor/

    RăspundețiȘtergere