Persoane interesate

vineri, 11 martie 2011

Reincarnarea.......


Nu cred ca exista cineva , care sa nu se fi gandit macar o data daca moarte este sfarsitul existentei noastre , inceputul eternitati in IAD - RAI sau doar o pauza intre mai multe vieti.
Eu , cred ca sufletul se reincarneaza de nenumarate ori ,  in trupuri diferite.
Ideia de reincarnare ofera speranta si putina mangaiere in asteptarea mortii. Ne mai ofera si sansa ca in cealalta viata sa avem ocazia de a ne rascumpara greselile facute in aceasta viata si sa ne platim datoriile fata de persoanele pe care le-am ranit.
Totusi trebuie sa ne punem  intrebarile  …,,Oare cum o sa putem sa facem asta daca cei mai multi dintre noi nu isi amintesc nimic din alte vieti?” si  ,, Cum putem sa ne platim datoriile morale fata de persoanele pe care le-am ranit…daca nici nu le recunoastem?”
Conform legii Karma, in fiecare viata primim exact cea ce meritam , faptele noastre bune atragand  rezultate bune , iar faptele rele bineinteles atrag rezultate  negative .
Dupa parerea mea . se creaza un cerc vicios din care nu inteleg cum iesi….Daca in viata anterioara am fost o persoana rea si cruda , acum eu voi fi pedepsita , si persoanele la care le-am facut rau se vor razbuna pe mine……Hmmmm ,  asta inseamna ca in viata aceasta sunt o victima , sunt curioasa in viitoarea viata eu o iau de la capat si ma voi razbuna pe cei care m-au ranit? Sau voi invata din greseli si voi incerca sa nu mai fac rau la nimeni…?
Ideia de baza e ca nici o fapta nu ramane fara rasplata  si nici o suferinta nu este nedreapta ….iar bolile si infirmitatile ne sunt pedepsele pentru lucrurile rele din alte vieti , deci atunci eu imi pun intrebarea daca ar trebui sa ne fie mila de bietii oameni…..
Si o alta intrebare care imi vine in minte , este … Oare ce putem face sa ne asiguram ca in cealalta viata ne va fi bine…..?
Oare se poate face ceva sau pur si simplu fiecare viata isi urmeaza cursul prestabilit din mainte de a ne naste…
Dar oare cum a inceput totul ? Daca fiecare suflet are mai multe intrupari , totusi a trebuit sa aiba si un inceput. Oare cum a inceput totul ? Oare cum se naste un suflet , si un suflet se poate intrupa doar in oameni?
Aici foarte multi imi vor sari in cap , cand eu voi spune ce cred….
Cred ca fiecare fiinta om ,animal , pesti sau simple gaze au un suflet, poate chiar si plantele.
Parerea mea este ca totul a inceput o data cu viata pe pamant si sufletele au evoluat o data cu organismele care au populat pamantul si de ce nu chiar si alte planete.
Daca e sa vorbim de un ciclu al sufletului , atunci sa vorbim de un ciclu complect. De ce sa credem ca doar noi avem suflet? Mai ales ca de multe ori natura ne dovedeste ca fiintele necuvantatore au mai multa compasiune decat noi.
De cate ori nu ati privit in ochisori unui catel sau unei pisici , si ati avut impresia ca va vorbeste? Eu am avut aceasta impresie de multe ori. Si mai cred ca se poate ca de multe ori sufletele ce au evoluat si au ajuns in corp omenesc , dar au facut niste greseli uriase se pot intoarce in corpul animalelor , si mai cred acele suflete isi amintesc toata viata care au avut-o inainte si stiu exact ce platesc.
Ce poate fi mai dureros decat sa fi inchis in trupul unui animal necuvantator , si fiinta pe care tu ai batjocorit-o sa fie stapanul tau….Nu poti sa vorbesti nu poti sa ii spui ca iti pare rau , pentru ce i-ai facut, poti doar sa  il slujesti si sa astepti o bucata de paine. Sa nu mai vorbim de animalele care asteapta sa fie sacrificate….
Mai ne trebuie IAD? Nu cred ! Cred ca fiecare om isi are propiul sau IAD sau RAI aici pe pamant .

Un comentariu: