Persoane interesate

vineri, 18 martie 2011

Michael Jackson - Earth Song


ce e cu rasaritul?
ce e cu ploaia?
ce e cu toate lucrurile care spuneai ca le vom castiga
ce e cu distrugerea campurilor?
este timpul?
ce e cu toate lucrurile care spuneai ca sunt ale tale si ale mele?
vreaodata te-ai oprit sa realizezi tot sangele strans inainte?
vreaodata te-ai oprit sa realizezi pamantul acesta care plange are malurile inlacrimate!



ce am facut lumii?
uite ce am facut
ce e cu toata pacea care i-ai garantat-o fiului tau?
ce e cu campurile infloritaore?
este un timp
ce e cu taote visele care spuneai ca au fost ale tale si ale mele?
te-ai oprit vreodata sa realizezi toti copii omorati in razboi?
te-ai oprit vreodata sa realizezi pamantul acesta care plange are malurile inlacrimate!



obisnuiam sa visez
obisnuiam sa ma uit dupa stele
acum nu stiu unde suntem
desi....stiu!
vantul ne-a dus departe!



hey-ey!ce e cu ziua de ieri?
(ce e cu noi?)
ce e cu marea?
(ce e cu noi?)
paradisul se darama...

(ce e cu noi?)
nici sa respir nu mai pot!
(ce e cu noi?)
ce e cu pamantul insangerat?
(ce e cu noi?)
nu ii simtim ranile?
(ce e cu noi?)
ce e cu valoarea naturii?
(ce e cu noi?)
ce e cu pantecul planetei?
(ce e cu noi?)
ce e cu animalele?
(ce e cu noi?)
am schimbat imparatia in praf!
(ce e cu noi?)
ce e cu elefantii?
(ce e cu noi?)
le-am pierdut increderea!
(ce e cu noi?)
ce e cu balenele care plang?
(ce e cu noi?)
ravasim marile!
(ce e cu noi?)
ce e cu drumurile padurilor?
arse netinand cont de rugile noastre!
(ce e cu noi?)
ce e cu pamantul sfant?
(whooo-hoo!)
ravasit de credinta?
(ce e cu noi?)
ce e cu omul obisnut?
(ce e cu noi?)
nu il putem elibera?
(ce e cu noi?)
ce e cu copii care mor?
(ce e cu noi?)
nu ii putem auzi plangand?
(ce e cu noi?)
unde am gresit?
(ooooooooh!)
cineva sa-mi spuna:DE CE?
(ce e cu noi?)
ce e cu nou-nascutii?
(ce e cu noi?)
ce e cu zilele?
(ce e cu noi?)
ce e cu toata bucuria lor?
(ce e cu noi?)
ce e cu omul?
(ce e cu noi?)
ce e cu omul care plange?
(ce e cu noi?)
ce e cu TOTUL?
(ce e cu noi?)
ce e cu moartea iarasï?
(ooooooooh!)
oare nu ne pasa?



Versuri Michael Jackson - Earth song-romana
de pe http://www.versuri.ro

Un comentariu:

  1. ....si din pacate nu suntem in stare sa ne gasim drum,rezolvare si alinare....ghizela

    RăspundețiȘtergere