Persoane interesate

duminică, 13 martie 2011

Prima iesire din anul acesta.........A venit primavara....

Astazi am avut o zi plina de soare si voie buna . Totul a inceput azi dimineata cand sotul, care intodeauna se trezeste primul a iesit afara si a vazut cat de frumos si placut e si ia venit ideia sa iesim in natura , prima noastra iesire de anul acesta.
 Asa ca ne-am pregatit cu totii si bineinteles nu am uitat-o nici pe prietena noastra Floricica Clopotica zisa Pisi .
 Am ajuns cu bine si cu multa voie buna , intr-o padurice in zona pe care noi localnicii o numim ,,Baii "
.Sincer am ramas putin dezamagita , pentru ca nu am vazut zona pana acum in aceasta perioada a anului . Copacii dezgoliti de frunze si lipsa ierbi verzi , mi-a mai taiat putin elanul dar soarele si aerul cald a readus pofta de distractie.
 Copacii dezgoliti de frunze si lipsa ierbi verzi , mi-a mai taiat putin elanul dar soarele si aerul cald a readus paofta de distractie.
Si pentru ca nu am venit sa stam , am inceput sa ne jucam ... 
Apoi sa pus de o plimbare , taty ,Alecs si Pisi ca un catel ,, ce sigur nu este" dupa ei...
Si cand s-au reintors de la plimbare saraci ...erau obositi, asa ca fiecare sa relaxat cum a stiut mai bine.....
 Taty lucrand........
Pisi torcand  sub bancheta.....
Si Alecsandra .....distrandu-se singura.....sau mai bine zis nelasand in pace pe nimeni.....
Dar a inceput sa le fie fomica si bucatari mei dragi sau apucat de treaba ...
 Dupa masa delicioasa si cam plina de calori ne-am hotarat cu parere de rau sa ne despartim de locul acela unde am petrecut niste clipe minunate.....    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu