Persoane interesate

miercuri, 1 decembrie 2010

Michael Jackson - Black or White




Mi-am luat iubita la o petrecere de Sambata
"Baiete, fata aceea e impreuna cu tine?"
Da, suntem unul si acelasi.
Acum cred in miracole
Si un miracol s-a intamplat in noaptea asta.

Dar daca te gandesti la iubita mea,

Nu conteaza daca esti negru sau alb.

Mi-au tiparit mesajul in ziarul "The Sun" de sambata.

A trebuit sa le spun ca nu sunt mai bun decat altii.
Si le-am spus despre egalitate,
Ca un adevar, fie ca gresesti sau ai dreptate.

Dar daca te gandesti la iubita mea,

Nu conteaza daca esti negru sau alb.

Sunt satul de acest taraboi,

Sunt satul de aceste baliverne,
Sunt satul de aceasta afacere,
Iubito, cand lucrurile devin dificile.

Nu mi-e frica de fratele tau,

Nu mi-e frica de niste ziare,
Nu mi-e frica de nimeni,
Iubito, cand lucrurile merg rau.



Protectie pentru gasti, cluburi si natiuni
Cauzand necazuri in relatiile umane.
E un razboi de cursa lunga la scara globala.
Mai bine as asculta ambele parti ale povestii.
Vezi, nu e vorba despre rase.
Doar despre ranguri si aspect exterior.
Locul tau este acolo unde iti sunt radacinile.
Am vazut luminosul devenind intunecat.
Nu o sa-mi irosesc viata ca un om de culoare.

Nu-mi spune ca esti de acord cu mine,

Caci te-am vazut cum aruncai cu noroi in mine.

Dar daca te gandesti la iubita mea,

Nu conteaza daca esti negru sau alb.

Am zis, ca daca te gandesti sa devi iubita mea,

Nu conteaza daca esti negru sau alb.

Am zis, ca daca te gandesti sa devi fratele meu,

Nu conteaza daca esti negru sau alb.

E negru, e alb.

E greu sa fi catalogat drept:

E negru, e alb.

E greu sa fï catalogat drept:


Versuri Michael Jackson - Black or white (romana)
de pe http://www.versuri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu