Persoane interesate

vineri, 30 martie 2012

Murmur de primavara- Tiron Reta

Iubita mea, prin versuri se perindă
Un murmur blând ca apa din izvoare,
Apoi se varsă-n chipuri de oglindă
Punând tăcerilor din noi zăvoare.

Din slova mea sorbi-vei adevăruri
Şi dragoste ce străjuie cuvântul,
Pământul va rodi etern sub ceruri
Când ploi curate îi vor fi veşmântul.

Iubita mea, când gândul mi se-abate
Şi-n calea ta apar şi alte muze,
Să-mi cânţi pe orizont singurătate,

Iar şoapta asfinţită ieri pe buze
S-asculte plâns de înger ce se zbate
Atunci când visele ne sunt difuze.

Un comentariu:


  1. Hello my sweet friend, congratulations, very good your blog. I am Speaker from Argentina and I invite you to listen to the best romantic ballads in the world with my voice and my blog. From Saturday, March 31, i'll do a tribute to the music of Romania:
    Angela Similea, Sanda Ladosi, Nicoleta Guta, Paula Seling, Malina Olinescu, Inna, Adela Popescu, Dana Nalbaru, Andra, Madalina Manole.
    I hope that your visit.
    A warm hello to you.
    Albert, from Rosario, Argentina.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere