Persoane interesate

marți, 6 septembrie 2011

Nu mi'e frica de bau-bau

Cand copilul nu'i cuminte
Cei mari alta treaba n'au
Si vor sa'l invete minte
Stai ca vine'acum bau-bau....

Prerefren:

Oare cate gheare are
Cum o arata bau-bau
Cat de fioros e oare
Cum o arata bau-bau?
Hei,Hei,Hei....

Refren:

Nu mi'e frica , nu mi'e frica de bau-bau
Nu mi'e frica , nu mi'e frica de bau-bau
Nu mi'e frica , nu mie frica de bau-bau
Nu mi'e frica , nu mi'e frica de bau-bau
Nu mi'e frica de bau-bau

Vorbe goale pot sa toarne

Cei ce doar din gura dau
Ca'i urat,ca are coarne
Nu mi'e frica de bau-bau

Prerefren: ...

Refren: ...

Eu acum le dau o veste

Celor care s'au speriat
E'o legenda , e'o poveste
Hei,bau-bau n'a existat...

Prerefren: ...

Refren: ...

Nu mi'e frica de bau-bau

Nu mi'e frica de bau-bau
Nu mi'e frica de bau-bau
Nu mi'e frica de bau-bau

Nu mi'e frica de bau-bau

Nu mi'e frica de bau-bau
Nu mi'e frïca de bau-bau...
http://www.versuri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu